Il podere di Giustina

Telefono: 0583.229158 - 329.3543131

Home page: www.airbnb.com/rooms/126942
E-mail: mdelministro@alice.it
Il bed and breakfast "Il podere di Giustina" è ospitato all'interno di un'abitazione recentemente ristrutturata e rinnovata, in mezzo ad un podere coltivato ad olivi (oltre 400), viti ed ortaggi.
La camera per gli ospiti dispone di doccia, bagno privato, TV lcd hd, lettore dvd e bluray, asciugacapelli e ventilatore.
La prima colazione, preparata con prodotti genuini, viene servita nell'ampia cucina-tinello dell'abitazione oppure, se la stagione lo consente, all'aperto.

Sono a disposizione degli ospiti il telefono, un computer con collegamento internet e possibilità di connessione wifi gratuita e le numerose guide turistiche, mappe e dépliants presenti nella biblioteca del proprietario, insegnante di liceo in pensione e per moltissimo tempo socio del Touring Club Italiano.
E' inoltre disponibile tutto il necessario per ospitare bambini di meno di 4 anni (lettino a gabbia, seggiolone, ecc.), comprese alcune attrezzature di gioco per bambini all’aperto.

The B&B "The farm of Giustina" is part of the recently renovated main house on a podere (a farm) surrounded by olive groves (including more than 400 trees) and fields where vines and vegetables are grown.
The bedroom for the guests occupies entirely the first floor of the house and has its own shower and private bathroom, as well as an LCD HD television, a blue-ray and DVD player, a hairdryer and an electric fan. Breakfast is prepared with genuine products and is served in the large dining room of the house or outside, if the weather is fine.

Guests can use the home phone and have free access to a computer with Internet and WIFI connection, as well as to the many guidebooks, maps and brochures to be found in the bookcase of the owner, who is a retired teacher and has long been a member of the Italian Touring Club.
All the necessary furniture and equipment needed for children under 4 is available (cot, high chair, etc.), including some outdoor play equipment for children.

Sei in Bed & Brekfast - torna all'elenco